amandas-smycken

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Amanda - 3 augusti 2009 21:03

den blå ... :)


här kommer bilden på dagens verk - den söta, blå flickan :)


 Ny modell - hon hänger och dinglar :)


GLöm inte att kommentera :)


ha det bra

/ Amanda, Amandas Smycken



Av Amanda - 3 augusti 2009 13:25

körlektionen gick bra :) testerna på datorn efter körningen, gick också bra. Nu är det bara att invänta den stora dagen - pirrigt.


Jag gjorde precis klar en blå liten flicka :) Den är speciell, och rolig - hänger i ena armen.

Jag tar troligen kort på den i em/kväll, efter simskolan.


Fram till simskolan, skall jag äta och pyssla lite till. Det blir inte riktigt av att jag tar tag i lego-rensningen, trots att jag borde göra det snart.

Att pärla är ju sååå mycket roligare ! :)


Jag vill påminna Er om att höra av Er om ni är intresserade av något smycke. Ni kan kontakta mig via bloggen (kommentera) eller via min mail amandaa_g@hotmail.com .


Bilder på den nya flickan dyker kanske upp här ikväll - håll ögonen öppna! :)


Må så gott


/ Amanda, Amandas Smycken

Av Amanda - 3 augusti 2009 07:10

Igårkväll, blev en sen kväll. Jag satt uppe och pärlade, efter det att Gustav hade åkt hem. Nu sitter han på tåget, på väg till Berga, Stockholm.


Igårkväll, sålde jag en ängel/blomsterflicka :)

Sådant är kul. :)

Det gav mig sådan energi, att jag satt uppe länge och pysslade med mina pärlor. Resultatet blev bilden nedan.


Snart bär det av till Vmo och körskolan. Efter körlektionen tänker jag stanna kvar på körskolan och göra några prov på datorn - bra koncentration där.


Dagens smycke är denna vita hjärt-liga flickan :)

Jag tycker att hon är jättesöt, och hon passar till mer eller mindre allt! :)

 


ha det bra, så hör jag av mig senare under dagen.

 kram Amanda, Amandas Smycken

Ovido - Quiz & Flashcards