amandas-smycken

Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Amanda - 16 augusti 2009 20:53

Nu har Gustav åkt igen, och dagens simskola är över.


Det blev en snabbtur hem, efter simskolan. Det var inte riktigt meningen, men jag tappade en av mina små flickor på city-gross idag och jag var tvungen att åka in till värnamo igen för att hitta henne. Jag hittade henne, eller dem. Det var ett nytt verk som jag gjorde igår (kommer ut på hemsidan senare under kvällen, eller tidigt imorgon - www.amandassmycken.se ).

Flickan, eller rättare sagt flickorna - ja, de sitter ihop på ett härligt sätt, ger ett vänskapligt intryck :)


Nu håller jag på med ett nytt verk, en ny idé :)

Jag skall ta kort på den så fort den är klar.


Imorgon är det mässa på gamla Gummi-fabriken i Värnamo. Det är vi sommarlovsentrepenörer som skall visa upp alla våra affärsidéer och knyta kontakter -  välkomna kl. 17.00


Nu skall jag pärla vidare. Jag hör av mig

/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

Ovido - Quiz & Flashcards