amandas-smycken

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Amanda - 4 augusti 2009 22:13

Nu är det inte mycket kvar på hemsidan, vill jag lova.


Var hos ludvig idag, och han lärde mig hur jag skall hantera hemsidan med upplägg av bilder osv. Det funkar bra och jag är mer eller mindre klar :)


Nu skall jag fortsätta att lägga in bilder på hemsidan, sedan är den klar :)


/ en superglad Amanda :)

Av Amanda - 4 augusti 2009 08:01

 TACK! - för alla snälla kommentarer om mina bilder, här på bloggen. :)

Snart är min hemsida helt klart, då kommer fler bilder på en och samma gång. Jag ska träffa Ludvig, som hjälper mig med hemsidan, ikväll efter simskolan. Då skall han försöka lära mig hur jag lätt och smidigt skall kunna lägga ut egna bilder, på egen hand på hemsidan. :)


Det väntas en utflykt, för mig och mamma idag :)

Vi skall åka till Ljungby och strosa runt lite i den lilla staden. Utflykten skall vi avsluta med, en glass på torget - nygräddad våffla/rån, mjukglass och varm, hemmagjord kolasås :) - mums!


Gårdagskvällen var lite jobbig. Jag väntade hela dagen på ett livstecken från Gustav, men på kvällen sände han iväg ett sms :)

Han verkar ha det bra, men bäst har han det nog här hemma - tycker jag. Som sagt, det är nog, trots alla jobbiga stunder, bra att vara ifrån varandra ibland. Just nu känns det väl kanske inte riktigt så, men tänk så glad jag blir när han kommer hem. :)

(bara 11 dagar kvar, räknat med idag - längtar) 


Jag satt uppe länge igår och pärlade. Vet inte riktigt vad det var, men jag lyckades inte bli färdig med det smycket jag höll på med. Tankarna var någon annanstans. Det får ta den tid det tar helt enkelt. Då blir det i alla fall genomtänkt och välgjort, istället för om man stressar med det :)


När jag låg i min säng, blev jag mer eller mindre klarvaken. Då såg jag smyckeidé efter smyckeidé fladdra förbi mina ögon. Tyvärr orkade jag inte gå upp för att hämta block och penna, och skissa ned det jag såg - så hälften är glömt idag.

Tips!- ha alltid block och penna i närheten, även den bäste kan glömma.

En del kommer jag dock ihåg, skall skissa ned dem nu. Sedan skall jag äta frukost och sedan ... LJUNGBY :)


Dagens smycke är den här lilla bestämda, men färgglada damen. Hon lyser upp en dag som denna, när solen är väl dold bakom tjocka moln.


ha det bra, så hör jag av mig i em/kväll.


kram

Amanda, Amandas Smycken


Ovido - Quiz & Flashcards