amandas-smycken

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Amanda - 13 augusti 2009 23:23

Gustav är äntligen hemma :)


JA, nu är han äntligen hemma. Jag hämtade honom vid stationen strax efter kl. 21, då var han ca en timme försenad. 


Den tiden då jag väntade på det försenade tåget, åkte jag till min underbara vän amanda, i Forsheda. Där fikade vi.

Det blev en snabb fika på bullar och mjölk, men gott var det - tack tack :)


Jag fick en beställning på en vit, liten flicka idag. Det är så kul att höra och förstå att mina smycken är omtyckta av andra. Då måste de anses vara speciella även i andra människors ögon. - Jag har lyckats, och nya idéer finns i mitt huvud :)


Nu ska jag sova. Ska hämta mamma på vmo-badet imorgon kl. 8. Då har hon simmat klart.

Efter det blir det jobb på vmo-badet och simskoleavslutning :)


På kvällen skall jag umgås med Gustav. Vi får se vad vi hittar på.


ha det bra

/ amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

:)

Av Amanda - 13 augusti 2009 10:14

Nu skall jag snart ta bilen in till vmo - vilken lyx. :)


Idag kommer Gustav hem. Äntligen!


ha en bra dag, så hör jag av mig.

/ amanda, amandas smycken

www.amandassmycken.se

Ovido - Quiz & Flashcards