amandas-smycken

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Amanda - 8 augusti 2009 23:05

Körningen går bara bättre och bättre nu, likaså delproven :) - härligt.


Ikväll har jag spelat sims, och pärlat såklart :)

Vi grillade också, så god mat har jag ägnat kvällen åt också.

Nu skall jag fortsätta pärla, men jag kan inte bärga mig och hålla undan det långa, vita halsbandet som jag gjorde igår, för Er.


Här kommer det.

Det är ett vitt, långt halsband med pärlklädda ringar. Fint, tycker jag :)


Ha en fortsatt trevlig kväll.

/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se


Av Amanda - 8 augusti 2009 16:33

Ja, två beställningar är klara :)

Det ena är en ängel, och det andra är ett färgglatt halsband med en stor blomma som hänge. :)


Snart skall jag ut och övningsköra. Innan dess skall jag plugga lite mer inför körkortet. :)


Må så gott.

/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se

Av Amanda - 8 augusti 2009 12:35

Kameran är testad, den funkar alldeles utmärkt! :)


Igårkväll blev en sen kväll. Jag satt uppe länge och pärlade - gjorde två nya halsband. De båda halsbanden är vita, ett långt och ett kort. De blev jättefina, och stiliga :)


Idag har jag hunnit med att äta tårta (blev en hel del kvar sedan igår, och i förgår), städa badrumsskåpet, läsa körkortsteori och ta kort på de nya halsbanden. :)


Resten av dagen får gå åt till att göra klart någon beställning, rensa lego i skuggan och övningsköra med pappa. Det är nästan alldeles för varmt för att vara ute, men jag klagar absolut inte på vädret!


Dagens smycke är ett av de två vita halsbanden. Idag passar det med det korta halsbandet med ringar. Som hänge har jag valt att göra en klase med vita och transparenta glaspärlor - läckert :) Det gnistrar fint i solen, en vacker dag som denna.


Ha det bra

/ Amanda, Amandas Smycken

www.amandassmycken.se 

Ovido - Quiz & Flashcards