amandas-smycken

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Amanda - 2 augusti 2009 21:36

Nu har jag sagt adjö till Gustav. Han kommer hem om 2 veckor...

 - jobbigt, men säkert nyttigt för oss båda.


Min vita blomsterflicka, som jag visade tidigare idag (söndags-simskola och lego-rensning), är såld.

Roligt att den lilla flickan är omtyckt - vilken lycka :)


Imorgon är det körlektion som gäller. Efter det skall jag rensa lego (blev inte av idag), och pärla lite :) Sedan är det återigen simskola som gäller.


Ha det bra, så hör jag av mig imorgon med fler söta bilder :)


kram Amanda, Amandas Smycken


Av Amanda - 2 augusti 2009 11:30

Idag drar söndags-simskolorna på värnamo-badet igång. Nu återstår 4 söndagar, sedan är det avslutning och uppvisning för släkt och vänner :)


Jag kom precis hem från Gustav. Han håller på att packa - rycker in i lumpen imorgon. Det känns lite jobbigt, men vi fixar det!


Simskolorna börjar kl. 15 i em. Innan dess har jag tänkt att ev. läsa lite körkorts-teori, eller sortera bland legot - förrådsstädningen är inte klar ännu!

 Kanske, om jag hinner, skall jag pärla lite, men tiden bara rusar iväg och jag hinner inte med.


Imorgon får det bli till att pärla, efter körlektionen :) Det ska bli kul, och bra att skingra tankarna lite då Gustav har åkt.


Dagens smycke är den vita blomsterflickan. Den är min favorit :)


Ps. Glöm inte att kommentera :)


ha det bra


kram Amanda, amandas smycken

Ovido - Quiz & Flashcards