amandas-smycken

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Amanda - 9 augusti 2009 21:10

Mätt, trött och nöjd :)

Mamma hade lagat mat när jag kom hem från simskolorna på vmo-badet. Spagetti och köttfärssås - riktig köttfärssås, som hon alltid gjorde när jag var liten :)


Jag har övningskört idag - gick riktigt bra, när jag väl koncentrerat mig riktigt :)

Imorgon har jag körlektion på morgonen, sedan är det jobb på värnamo-badet. Det blir en heldag, eller hel-vecka rättare sagt. Jobbar från halv 11 till 15, sen 16,30-18.


Nu kanske Ni undrar "när skall hon hinna pärla då?". Ni kan vara lugna, jag hinner det med :) Det finns alltid tid för pärlor och pyssel.


Gustav kommer hem på torsdag, samma dag som klassträffen :)

Jag delar nog upp tiden mellan Gustav och klassfesten, på nåt sätt.


Nu skall jag få dagens dos av pärlande. Får se vad resultatet blir.

'ha det bra

/ Amanda, Amandas smycken

Ovido - Quiz & Flashcards