amandas-smycken

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Amanda - 11 augusti 2009 21:42

Igår var en heldag. Denna dag blev också den en hel dag.


Både igår-morse och idag var jag uppe tidigt och pluggade körkortsteori på körskolan. Jag hinner inte annars, vart tar tiden vägen?


Från halv elva till kl. 18 jobbar jag på vmo-badet alla dagar den här veckan. Dels är det halvdagsläger, dels simskola. Det är trevligt att träffa alla ungdomarna på halvdagslägret och de mysiga barnen i simskolan. :)


Utöver jobbet på vmo-badet, håller jag på med en beställning. Det finns inte mycket tid för pärlandet just NU, men det ändrar sig snart. 


I övermorgon kommer Gustav äntligen hem! Vad jag har saknat honom, min Gustav.

Ändå, tycker jag, har de här (knappt) två veckorna gått ganska fort. det har aldrig varit en dag, då jag bara har suttit på en stol och räknat ner timmarna tills hans hemkost.

Nej, under de här dagarna har jag hunnit bli myndig, fått beställningar, pärlat, övningskört, fått min hemsida i ordning (www.amandassmycken.se)  och jobbat på vmo-badet. Jag har då aldrig varit sysslolös, snarare tvärtom.


Nu skall jag titta på tv med mamma. Pappa är och kollar på Speedway, någonstans.


Ha det bra, så hör jag av mig.


/ Amanda, Amandas Smycken


Ovido - Quiz & Flashcards