amandas-smycken

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2009

vuxen och klok :)

Av Amanda - 7 augusti 2009 10:01

kl. 06.00 öppnades dörren till mitt rum. In kom en sjungande mamma och en glad pappa :)

 - det var dags för presentöppning :)


Jag fick en massa fina saker, några som jag hade önskat mig, några jag inte hade en susning om. I ett av paketen (det bästa med pim-pim-papper) fanns en KAMERA :) Jag hade önskat mig en kamera - en bra kamera, i och med att jag alltid måste låna pappas kamera för att ta kort på mina smycken. Nu behöver jag inte vänta eller låna längre, nu har jag en egen. :)


I en liten rund ask, låg en liten påse. I påsen låg PÄRLOR :)

Jag trodde inte, eller jag var säker på att jag INTE skulle få mer pärlor. Inte av mamma och pappa i alla fall.

Det var fina pärlor med - nu blir det till att återigen pärla på.


Mina kusiner mf. kommer kl. 14. Då skall vi äta både mat och tårta :)

Efter det är jag ledig, ingen simskola för min del idag - skönt med en ledig dag.

Inte ens körkorts-teori skall jag plugga idag. Nej, idag får bli en riktig lyx dag, det är ju trots allt min födelsedag.


Dagens halsband är det färgglada halsbandet :) Jag skall ha på mig det idag, till en svart tunika - halsbandet lyser och gör en glad. I en av ringarna sitter en liten flicka. En annan flicka hänger i en ring, mysiga och roliga effekter :)


Ha det bra, det skall jag ha. 

Glöm inte att lämna en liten signatur :)


 / Amanda, Amandas Smycken

 
 
Ingen bild

Karin

7 augusti 2009 10:37

Detta blev man riktigt glad av! Skulle kunna tänka mig ett sånt armband... //Karin

 
Amandas Smycken

Amandas Smycken

7 augusti 2009 11:16

Säg bara tíll så fixar jag det :)
/ amanda

http://amandassmycken.se

 
Ingen bild

Moa

7 augusti 2009 16:39

Hej och återigen grattis på födelsedagen, Amanda! Hoppas du får en riktig bra lyx-dag med mycket gratulationer och presenter! :)
Det är verkligen roligt att du börjat driva eget företag med hemsida och allt! Dina smycken är så fina så jag är säker på att du kommer kunna livnära dig på din design längelänge! p&k

 
Eva

Eva

7 augusti 2009 16:47

jadå får man ju säga GRATTIS:)) å smycket kommer att se fint ut mot det svarta...ha en fortsatt bra födelsedag
Mvh Eva

http://www.EsZmycken.dinstudio

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 2 december 2010 20:24

Då var första salstentan gjord idag. Visst har det varit spänt inför tentan, men nog mestadels för att det var just den första salstentan - den förra var en hemtenta. MEN jag kom på (!) att salstenta ju faktiskt är som ett helt vanligt prov, bara lit...

Av Amanda - 16 november 2010 17:02


Nu känner jag mig klar med uppdateringen av hemsidan. Det är mer jobb med att lägga in bilder osv. än man kan tro, men rätt snabbt går det ändå.   Nya bilder finns alltså på hemsidan för beskådning. Idag är det dessutom bara 38 dagar kvar till ju...

Av Amanda - 14 november 2010 19:33

Tänka sig, idag är det bara 40 dagar kvar till julafton. Tiden går så fort! Lite snö har vi fått, men den har hunnit försvinna. Jag tror och hoppas att det kommer mer!   Nu har marknaderna dragit igång. Jag har varit på en julmarknad och två hö...

Av Amanda - 7 oktober 2010 18:40

Ja, som student är det fullt upp och mycket tid ägnas åt studierna. av den anledningen har jag inte skrivit här på bloggen på ett bra tag nu.   Min kära svärmor antydde att uppdateringen här är dålig, och det har hon helt rätt i! Men nu är jag ig...

Av Amanda - 1 augusti 2010 17:26

ojoj, nu var det länge sedan jag skrev ett inlägg här på bloggen. Varför? Jo, kanske har det att göra med att jag helt enkelt har haft fullt upp.    Greklandsresan med Gustav var fantastisk. Det var ett bra hotell, fin miljö, bra mat och den bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards